Haku

Tietueen sitaatit

APA-viite

Gad, T., & Heinämäki, M. (2001). 4D-brandimalli: Menetelmä tulevaisuuden brandin luomiseen. Kauppakaari.

Chicago-tyylinen lähdeviittaus

Gad, Thomas, ja Margit Heinämäki. 4D-brandimalli: Menetelmä Tulevaisuuden Brandin Luomiseen. Helsinki: Kauppakaari, 2001.

MLA-viite

Gad, Thomas, ja Margit Heinämäki. 4D-brandimalli: Menetelmä Tulevaisuuden Brandin Luomiseen. Kauppakaari, 2001.

Harvard-tyylinen lähdeviittaus

Gad, T. & Heinämäki, M. 2001. 4D-brandimalli: Menetelmä tulevaisuuden brandin luomiseen. Helsinki: Kauppakaari.

Muista tarkistaa viitteiden oikeellisuus, ennen kuin käytät niitä tekstissäsi.
-- >